PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖS
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje: http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“, 18 punktas).
1.2. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
2. Prekių grąžinimo tvarka
2.1. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis šiose taisyklėse nurodytu pagrindu, Pirkėjas tai gali padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis priemonėmis. Būtina nurodyti:
-
grąžinamos prekės pavadinimą,
-
užsakymo numerį,
-
grąžinimo priežastis.
2.2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
-
2.2.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje.
-
2.2.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
-
2.2.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir pan.), išskyrus atvejį, kai grąžinama nekokybiška prekė.
-
2.2.4. Prekė turi būti tokios pat komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.
-
2.2.5. Kartu būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą.
2.3. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei nesilaikoma 2.2. punkte nustatytų sąlygų.
3. Netinkamų ar klaidingų prekių grąžinimas
3.1. Gavus ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir pakeisti jas analogiškomis tinkamomis prekėmis.
3.2. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi tinkamų prekių pakeitimui, Pirkėjui grąžinama visa už prekes sumokėta suma, įskaitant pristatymo išlaidas.